Image

Bestellingen en facturen

Hier vind je informatie over het bestelproces, bevestigingen, betalingen en facturen.

Ik heb een bestelformulier ingevuld en betaald, en nu?

Je ontvangt een e-mail met alle informatie over het activeren van je Natuurkampeerkaart.

Waarom moet ik een wachtwoord aanmaken in het bestelformulier?

Dat wachtwoord gebruik je om in te loggen in de Kamperen app. Daar vind je je jouw persoonlijke Natuurkampeerkaart.

Ik heb geen e-mailbevestiging gehad?

We sturen na het bestelproces een e-mail, dat kan enkele minuten duren. De afzender is “Natuurkampeerterreinen”.

Heb je je spambox gecheckt en geen bericht gevonden? Dan is er iets misgegaan. Geen zorgen, we helpen je uit de brand: neem contact met ons op.

Mijn betaling is mislukt

Na je bestelling krijg je direct een e-mail met een factuur voor je eigen administratie. Is je betaling niet gelukt, dan kun je die via de bijgevoegde betaallink alsnog voldoen.

Ik krijg een betaalherinnering, maar wil toch niet gaan kamperen

Dan hoef je niets te doen; we verwijderen je gegevens. Wil je later toch wel gaan kamperen op een Natuurkampeerterrein dan kun je je altijd opnieuw aanmelden via natuurkampeerterreinen.nl/word-natuurkampeerder.

Wanneer wordt Het Groene Boekje opgestuurd?

Binnen vijf werkdagen ligt Het Groene Boekje bij je in de bus. Heb je ‘m na een week nog niet? Neem dan contact met ons op. Dan zoeken we uit wat er is misgegaan.

Ik wil graag een factuur voor mijn eigen administratie, waar vind ik die?

We sturen je een factuur per e-mail en je vindt ‘m terug als je inlogt op Mijn NKK

Staat jouw vraag er niet tussen?

Stuur dan even een berichtje, we beantwoorden je vraag graag!